Mohair genser tid, endelig!


Etter en sommer med hekling av bikini, crop tops, skjørt og kjoler er det deilig å kjøpe litt mykt og pusete mohair garn! Ikke at kjolene og skjørtene jeg hekler på er ferdige eller noe. Men jeg har nå uansett kjøpt meg litt mohair blandet garn fra Hobbii.
Jeg måtte jo begynne med en gang også, så nå tør jeg egentlig ikke å telle hvor mange uferdige prosjekter jeg har her. 



Denne strikket jeg for et par år siden, tanken var oversize og det ble den jo. 

Skal prøve å være litt strengere mot meg selv, å hekle den aqua fargede ferdig først. Og etterpå jeg gjøre ferdig sikksakk skjørtet jeg hekler på, før jeg begynner på noe nytt. 
Men jeg eier jo ikke viljestyrke når det gjelder kreativ inspirasjon. 

Jeg begynte jo på denne til morgenen idag, før meldingen om at pakken fra Hobbii kunne hentes. Det skal da bli en hexagon cardigan hvis jeg får den ferdig. 




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Heklet gresskar gratis oppskrift

Heklet topp

Gratis diagram for heklede sjal!